dinsdag, januari 08, 2008

Onvolledig!!!!






We hebben net het bezoek weer op het vliegtuig naar nederland gezet. Tranen met tuiten bij het afscheid! Nog naar het vliegtuig gezwaaid vanaf een mooi uitkijkpunt en toen waren 3 fantastische weken alweer voorbij!
We willen bij deze ook graag een regel invoeren, iedereen is welkom bij ons in Australie maar je mag alleen komen als je niet weer weggaat!
En voor de familie…..jullie moeten gewoon ook allemaal hierheen komen, het is hier heerlijk alleen zitten jullie allemaal te ver weg.

Anne heeft trouwens wel een geweldige verjaardag (30!!!) gehad. Met een versierde stoel, en auto, zingende familie, taart en kadootjes! En met als klap op de vuurpijl een koala moeder met een baby op haar rug te zien vanaf de camping. We hebben er weken naar gezocht naar die beesten en nu ineens zien we ze overal. Zelfs al een hele wakkere gezien die aan het eten en klimmen was. En dat is best bijzonder als je bedenkt dat ze maar 2 uur per dag actief zijn.

We zijn nu in Adelaide, niet echt een bijzondere stad vinden wij. Wel wat mooie gebouwen en heel veel groen maar het straalt niet echt wat uit. (behalve warmte op de straat! Want het was 38 graden)
Vanuit hier zijn we van plan om nog naar de Barossa valley te gaan een wijn gebied hier 55 km vandaan en we denken nog over kangeroo Island. (ferry is echt schreeuwend duur maar als iemand ons over kan halen gaan we er alsnog heen!)

Verder wachten we nog steeds op bericht over ons visum. En dat is ook de reden dat we hier nu een beetje moeten blijven ‘hangen’ want dan kunnen we vanaf hier naar Nieuw Zeeland vliegen om dat mooie stickertje op te gaan halen.

Vanuit een zonnig maar heel stil en ongezellig Adelaide tot de volgende keer!

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dag dag, de surf&sun safari is super aan te raden! Dan heb je een relaxte gezellige gids, tour rondom het eiland met alle wildlife en mooie plekken (ik vond het in ieder geval fantastisch) en de overtocht. Misschien een ideetje.

Vanuit Adelaide kun je ook nog naar het noorden voor de McLeods Daughters-fans. Daar is de serie opgenomen. haha misschien iets voor jou Fred?

Groetjes Irene

woensdag, januari 09, 2008 3:43:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo fred en anne

allebei heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig 2008, beetje laat maar goed.
Moet wel lukken als ik het zo allemaal lees en zie; mmmmmmmmm moet er niet te lang naar kijken,dan bekruipt me een licht jaloers gevoel:-0
mijn zus zit nu ook sinds 2 week in australie, vermaakt zich ook goed ; dus ga lekker genieten van al die reis verhalen.
heel veel plezier
groeten Suzanna

woensdag, januari 09, 2008 4:51:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige foto's weer. En jullie worden nu wel erg bruin hoor! En wij steeds witter... Hebben jullie alweer een volgende internet/sms/skype sessie gepland?

Liefs, Nienke

woensdag, januari 09, 2008 6:21:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

He bah, nou ik ben natuurlijk wel blij dat de familie weer veilig aan deze kant van de aarde is. Ik heb nog tot volgende week vrijdag om op een baan in Melbourne te reageren... ik twijfel nog.
En Annemarie van harte welkom bij de 30-club al weet ik daar officeel natuurlijk helemaal niks van ;-) Alle goeds voor 2008!
Liefs Jan Roelof jr.

donderdag, januari 10, 2008 4:03:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hee laiverds,

Wat fijn dat het zo goed is geweest om de family weer te zien.
Of ik blijf in juni,..hmmm dat weet ik nog niet. Moet nog maar ff zien.
Als je de kans nog hebt MOET je naar Kangaroo Island gaan. Ik ben er geweest en het is écht meeeeer dan de moeite waard.
Doe Lisa de groeten van me. 1 van de gidsen op het eiland.
Veel plezier verder en geniet je suf hè haha

Liefs,
Erik

woensdag, januari 16, 2008 11:35:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

hallo, rot visum!! wat betreft die nieuwe regel.. daar willen we ons wel aan houden, de volgende keer blijven we (: xxx Kim en Rutger

zondag, januari 20, 2008 10:43:00 p.m.

 
Blogger bestpmchennai said...

Wonderful blog & good post.Its really helpful for me, awaiting for more new post. Keep Blogging!

Australische Immigratie

maandag, januari 02, 2012 8:37:00 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home