donderdag, februari 12, 2009

de eerste foto's van het huis!






Hier dan de eerste foto's van het huis. Vandaag hebben we samen met de makelaar het 'sold' bord erop geplakt. 14 maart gaan we verhuizen. Dini en Harro (Fred's ouders) En Lilian (Anne's 'stief'zusje) zijn er dan ook. Super leuk dat zij gelijk dan kunnen zien waar we gaan wonen.
We zijn er helemaal gelukkig mee en vanaf de 14e zullen we ook wat meer foto's van de binnenkant kunnen laten zien.
Voor de rest ook alles goed hier. Heerlijk om visite te hebben. Het is op het moment ontzettend hard aan het regenen. Tropische bui. En we hebben de lokale krant gehaald met onze foto van de Babdy Bandy snake. Toch leuk.
Nu weer aan de bubbels om de officiele koop te vieren.
Tot snel!!
Oh, ja en Piet de python heeft zich ook weer eens laten zien afgelopen weekend....die moeten we dan maar meenemen naar het nieuwe huis! :-)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wow! Het is ook geen klein huis... ziet er echt prachtig uit. Ik zag ook al een mooi plekje voor een zwembad!! Helemaal toppie, lekker genieten van deze mooie koop. X Kim

vrijdag, februari 13, 2009 4:09:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik moet het huis nog even tot me door laten dringen, it's hughe!
Nog even over de slang, ik ben gek op beesten. Venomous is dodelijke toch maar het beest wordt volgens de lokale krant niet als dangerous omschreven? Rare lui die Australiers... Gefeliciteerd met jullie huis! Jan Roelof

zondag, februari 15, 2009 12:53:00 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

jeetje!! rijke lui zijn jullie zeg haha!! vergeleken met ons is dat een kasteel geloof ik.. :P
maar het is wel een vet mooi huis echt waar!! lekker alle ruimte ook.
en gaan jullie daar ook echt een zwembad maken?? als jullie dat doen dan word ik echt zoo jaloers xD
nou ik zeg maak er maar een leuke tijd van en veel plezier in jullie Vila :P

xxx annick en jullie krijgen ook de groeten van pa & ma, jesper en Maikel.

zondag, februari 15, 2009 11:21:00 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home