woensdag, maart 11, 2009

nog 3 dagen tot de verhuizing!


Even een update vanuit een wat nat en soort van koud (25 graden) Australie.

Cyclone 'Hamish' is hier voor de kust aan het razen sinds een paar dagen. Hij heeft bij ons wel voor wat stress gezorgd want we zaten in het Cyclone watch gebied. dat betekent dat je niet direct in een risico gebied zit maar wel voorzorgsmaatregelen moet treffen als de cycloon van baan verandert. Dus alles staat nu binnen. Hele kamer vol met tuin meubilair en de bbq. Vanochtend stond er op internet dat hamish wel wat was afgezwakt. Maar toch nog categorie 3. Waarschijnlijk zwakt ie vandaag nog verder af en valt het allemaal mee!

Anne is begonnen met haar nieuwe baan. Het is heel leuk maar wel vermoeiend de eerste week. Maar de eerste indruk was erg goed. Leuke collega's, leuk werk. En maar 10 minuten rijden vanaf ons huis!

Zaterdag gaan we dan eindelijk ons nieuwe paleisje betrekken. Grote bus gehuurd en de schoonmaak ploeg (Dini en Lilian) is al volop het oude huis aan het schoonmaken. (moet spik en span zijn als we eruit gaan....)
Vanavond maar eens beginnen met dozen inpakken!

Pa en Ma Lotsy zijn een paar dagen eropuit getrokken om de omgeving wat te verkennen. Ze hebben het leuk gehad. Dini heeft nog dolfijnen gevoerd. Maar zondag besloten ze toch maar om maandag terug naar hier te komen vanwege de cycloon.

Lilian is ook goed aangekomen na een lange vermoeiende reis. Heel gezellig om haar hier te hebben.

Ik zal het nieuwe adres via de mail versturen. We krijgen ook en nieuw vast-telefoon nummer. Dus de oude is vanaf zaterdag ook niet meer te gebruiken. Als het goed is zijn we vanaf zaterdag wel weer aangesloten op internet. maar net als in NL blijft dat natuurlijk even afwachten!

p.s. De dozen worden eindelijk bezorgd en wel vandaag! Dat is het laatste wat er ooit over de dozen wordt gezegd! Misschien nog 1 leuk detail...in 1 van mijn fotoboeken, ik denk het baby fotoboek, zat een bloemetje of een klavertje 4 of zoiets....dat mochten we niet invoeren dus of ik dat (alleen het bloemetje of blaadje) wilde laten gammastralen (450 dollar!) of vernietigen (135 dollar!) Doe dan maar vernietigen.....maar daarna moesten ze het nog wel een keer weer controleren om te zien of nu alles goed was. (kosten 95 dollar!) En dat is het laatste wat er ooit over deze @#$^%#@ dozen wordt geschreven!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mijn hemel, godgloeiende go^%*&&^456#*& verse klotedozen!!!!
Tjeemig, moet je zoveel betalen voordat die dingen het land in mogen en belachelijk dat je dat betaalt voor het vernietigen van een klavertje 4!!!!!
Maar goed, dit is ook het laatste dat ik erover ga zeggen. Ik heb de bevreemding nu van me afgeschreven hehe
Succes met de verhuizing en alles en pas op met je vingers en je andere extremiteiten.
Liefs,
Rik

woensdag, maart 11, 2009 11:14:00 p.m.

 
Blogger Unknown said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

donderdag, maart 12, 2009 10:46:00 p.m.

 
Blogger Unknown said...

he daar ging iets mis. ah well.
hallo aussies,
al helemaal klaar voor de verhuizing. de verhuizers zijn geariveerd hoorde/ las ik.
Ik kreeg van pa al een weersvoorspelling over de stormen, wel heftig!!
Ongelovelijk wat een moeite voor een paar dozen....snap je toch niet.
Maar het is wel dat klavertje 4 die je van mij het gekregen he!!!!! hahahaha en die laat jij voor 95 dollar stuk maken!!! :)
heel veel succes met verhuizen zaterdag. liefs

donderdag, maart 12, 2009 10:55:00 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Jeetje dat klinkt best heftig met zo'n cyclone... sterkte met verhuizen en daarna lekker genieten van jullie nieuwe paleisje!! Ik ben zeer benieuwd. X Kim

maandag, maart 16, 2009 1:31:00 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home